فعالیت ۱۶ دارالقرآن دانش آموزی در استان قزوین

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان قزوین گفت: ۱۶ دارالقرآن دانش آموزی در سطح استان وجود دارد که ۲۰ هزار قرآن آموز در کلاس‌های آموزشی، آموزش می‌بینند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، محمودبنایی رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان قزوین گفت: ۱۶ دارالقرآن دانش آموزی در سطح استان وجود دارد که سابقه فعالیت آن‌ها به بیش از یک دهه می‌رسد.

بنایی افزود: ۲۰ هزار قرآن آموز در سطح استان در کلاس‌های آموزشی دارالقرآن آموزش می‌بینند که از این تعداد ۱۱ هزار قرآن آموز در شهرها مشغول فعالیت هستند.

او اضافه کرد: براساس سند تحول بنیادین، یکی از فعالیت‌های جدی آموزش و پرورش توجه به پرورش دانش آموزان با محوریت ساحت اخلاقی، اعتقادی و هم چنین توجه به فضا‌های پرورشی است.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان قزوین در ادامه گفت: مراکز دارالقرآن در سطوح مختلف قرآنی شامل روان‌خوانی، روخوانی و صوت و لحن و در رشته دیگر مانند نهج البلاغه، تفسیر و مداحی بیش از یک دهه در سطح استان فعال هستند که باهدف جذب حداکثری و تشویق دانش آموزان برای روی آوردن به فعالیت‌های قرآنی تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار