مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت:طرح پائیزه کتاب از ۲۹ آبان ماه در زنجان آغاز شده و تا سوم آذر در کتابفروشی‌های مجری طرح ادامه دارد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،احمدخانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: طرح پائیزه کتاب از ۲۹ آبان ماه در زنجان آغاز شده و تا سوم آذر در کتابفروشی‌های مجری طرح ادامه دارد.

او افزود:  کتابکده فرهنگ  واقع در چهار راه انقلاب، پاتوق کتاب جنب امامزاده حضرت ابراهیم (ع)، کتابفروشی‌های  مهدیس،  شهر کتاب و منهاج  در خیابان سعدی وسط، حوض نیلی در میدان ولیعصر، فرهنگان در بنای قدیمی ایستگاه راه آهن زنجان، باغ کتاب در خیابان زینبیه غربی، پارسه کیدز در بلوار مهدوی،  دانشمندان کوچک واقع در میدان ولیعصر و چهار راه سعدی، کتابفروشی‌های مجری طرح  پاییزه کتاب ۱۴۰۰  در شهر زنجان هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: کتابفروشی بهمن در بلوار طالقانی جنوبی، مجری طرح پاییزه کتاب در شهر ابهر است.

او بابیان اینکه میزان یارانه خرید برای کتاب‌ها در این دوره از اجرای طرح ۲۰ درصد تعیین شده است، گفت: سقف مجاز خرید برای هر خریدار در طرح پاییزه کتاب امسال  ۳۰۰ هزار تومان است، از این رو یارانه خرید بر هر خریدار با تخفیف ۲۰ درصدی ۶۰ هزار تومان خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: کتاب‌های آموزشی، کمک آموزشی، افست، فاقد شماره شابک، دارای شابک غلط و کتاب‌هایی که در بانک اطلاعاتی خانه کتاب و ادبیات ایران ثبت نشده اند مشمول این طرح نمی‌شوند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.