طرح‌های سراسری عضویت رایگان و بخشودگی جرائم دیرکرد منابع امانی در کتابخانه‌های عمومی استان زنجان اجرا می‌شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صادقی سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: طرح سراسری عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان زنجان به مناسبت هفته کتاب و بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار، از امروز ۲۴ آبان‌ الی ۲۶ آبان‌ماه انجام می‌شود.

او افزود: علاقمندان برای استفاده از این طرح و عضویت در کتابخانه‌های عمومی استان زنجان می‌بایست ابتدا به نشانی http://libs.plib31.ir مراجعه کنند و پس از انتخاب کتابخانه، در صورتی که گزینه کد تخفیف برای کتابخانه موردنظرشان در بالای صفحه فعال باشد بر روی آن کلیک کنند.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان ادامه داد: در مرحله بعد نیز پس از وارد کردن کد ملی و شماره تماس، در صورتی که متقاضی در کتابخانه‌های عمومی عضو نباشد و یا پیش‌تر به سقف مجاز دریافت کد نرسیده باشد، کد تخفیف برای او پیامک خواهد شد.

صادقی گفت: متقاضی پس از طی این مراحل می‌تواند در مهلت مشخص شده به کتابخانه مراجعه کرده و از تخفیف مورد نظر استفاده کند.

او بابیان اینکه طرح بخشودگی جرائم دیرکرد منابع امانی نیز در کتابخانه‌های عمومی سراسر استان زنجان اجرا می‌شود، افزود: اعضایی که منابع امانی خود را در تاریخ‌های ۲۲ آبان لغایت اول آذرماه ۱۴۰۰ به کتابخانه‌ها عودت دهند، مشمول تخفیف ۱۰۰ درصدی جرائم دیرکردی خواهند شد.

 

انتهای  پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.