واریز پاداش پایان خدمت فرهنگیان در استان های مختلف آغاز شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آغاز پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان گفت: خوشحالیم که پیگیری‌ها در این زمینه نتیجه داد و پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان استان به استان در حال اجرا است.

عباس مقتدایی افزود: پس از پیگیری از وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و اقتصاد، مشخص شد که گره این مشکل در سازمان برنامه و بودجه است.

وی با بیان اینکه پس از اینکه سازمان برنامه و بودجه توجهی به مکاتبات و تذکرات نمایندگان نداشت، با معاون اول رییس جمهور و شخص آقای رییس جمهور مکاتبه کردم گفت: آقای مخبر دستور اقدام را صادر کرد و رییس دفتر رییس جمهور نیز دستور بررسی و اقدام دادند، ولی بعد از گذشت مدت زیادی همچنان این موضوع انجام نشده است و معاون اقتصادی رییس جمهور نیز پیرو نامه ام با رییس سازمان برنامه و بودجه و وزیر اقتصاد مکاتبه کرد، ولی نتیجه‌ای نداد.


نماینده مردم اصفهان در مجلس یازدهم گفت: سازمان برنامه و بودجه به تعبیری عنوان می‌کند اعتبار و پول لازم را ندارد، ما هم از ابزار‌های نظارتی مانند تذکر و مکاتبه استفاده کردیم، ولی نتیجه‌ای نداد، بنابراین با همکاری دیگر نمایندگان، علیه سازمان برنامه و بودجه شکایت کردیم.

وی افزود: با پیگیری‌هایی که شد مطلع شدیم که پرداخت آغاز شده و استان به استان درحال واریز است. با خزانه داری کل کشور صحبت کردم و واریز‌ها برحسب استان درحال اجرا است و تاکنون تعداد قابل توجهی از استان‌ها واریز شده است

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۹ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام ازتون خواهش میکنم پرداخت کنید پاداش .اخه پولش بی ارزش شده حداقل بتونیم یه وسیله زیر پا بگیریم چرا کسی اقدام نمیکنه
آخرین اخبار