نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: مسجد حضرت علی ابن ابی‌طالب (ع) به عنوان یکی از مهمترین پایگاه‌های فرهنگی شهر زاهدان محسوب می‌شود که باید به دنبال حفظ، تقویت و گسترش این جایگاه بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  حجت الاسلام  محامی  نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان  در نشست مشترک با اعضای هیات امنای مسجد حضرت علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان ظهارداشت هیات امنای این مسجد باید همدلی و هم افزایی داشته باشند.

وی ضمن اطلاع یافتن از آخرین وضعیت مذهبی، فرهنگی، اجتماعی و عمرانی مسجد امام علی (ع) افزود: در سال‌های گذشته نماینده، ولی فقیه در استان از حیث حقوقی به عنوان تولیت این مسجد انتخاب شده که در روند کاری پیش رو بنای تصمیم‌گیری شخصی نبوده و بدنبال استفاده از خرد جمعی در قالب هیات امنای مسجد هستیم.

امام جمعه زاهدان بر لزوم کادرسازی و نیرویابی برای آینده مسجد علی ابن‌ابیطالب (ع) تاکید کرد و افزود: بهتر است با تشکیل کمیته فرهنگی و پشتیبانی به نوعی کار‌ها تقسیم شده سپس تصمیم‌گیری‌ها برای مسجددر جلسات با حضور تمام اعضا مصوب شود.

وی همدلی، هم افزایی و همکاری بین اعضای هیات امنای مسجد را خواستار شد و عنوان کرد: مسجد نیاز به فعالیت و پشتیبانی‌های سخت افزاری و نرم افزاری دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار