استاندار همدان در پیامی به مناسبت روز بیمه گفت: بیمه‌ها در امنیت سرمایه‌گذاری و اطمینان‌بخشی به فعالان بخش‌خصوصی اثرگذار هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان با صدور پیامی روز بیمه را تبریک گفت:

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

۱۳ آذر در تقویم جمهوری اسلامی به نام روز بیمه به ثبت رسیده است تا فرصتی برای گرامی‌داشت این صنعت مهم در جامعه باشد

در پر تو بیمه است که از خطرات احتمالى آینده و نگرانی‌هاى مربوط به انسان و دارایى‌ها، ایمنی و آرامش به ثمر خواهد نشست.

صنعت بیمه به عنوان فعالیتی مهم و تاثیر‌گذار در آرامش و آسایش اجتماع همواره مطرح بوده و نویددهنده نظم و امنیت خاطر برای تمامی آحاد جامعه به‌ویژه صنعتگران و تولید‌کنندگان است. فعالان این عرصه تمام تلاش خود را برای فراهم آوردن آرامش اجتماعی، رونق‌تولید در سایه امنیت، ایجاد اشتغال در سایه اطمینان از حوادث غیرمترقبه به‌کار گرفته‌اند تا رفاه، آسایش و اشتعالزایی رقم بخورد.

همچنان نقش صنعت بیمه در حل مسائل و مشکلات حوادث بزرگی، چون زلزله کرمانشاه و سیل لرستان و همدان، و پرداخت سریع خسارت و فعالیت‌های اجتماعی جانبی که در این روز‌ها عرضه داشتند در ذهن و ضمیر مردمان ایران ماندگار است.

بدون شک بیمه‌ها در امنیت سرمایه‌گذاری و اطمینان‌بخشی به فعالان بخش‌خصوصی اثرگذار بوده و ضرورت دارد برای ایجاد تحرک در تولید و بازار سرمایه، فرهنگ بیمه و این صنعت، رونقی فزون‌تر یابد.

اینحانب ضمن تقدیر از تلاش‌های ارزشمند و موثر تمامی فعالان این صنعت در ایران به‌ویژه استان همدان، این روز را به جامعه صنعت بیمه که با رعایت و حفظ حقوق مردم، موجبات آرامش و امنیت خاطر آنان را فراهم می‌سازند، تبریک گفته و سعادت و سربلندی همه فعالان این عرصه را از خداوند متعال خواستارم.

علیرضا قاسمی‌فرزاد
استاندار همدان

انتهای پیام/غ

برچسب ها: پیام تبریک ، روز بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.