سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خبر داد:

جذب پزشکان ایرانی در امارات با حقوق ۳۵۰ میلیون

شیخی گفت: ماهی ٣۵٠ میلیون تومان امارات به پزشکان ایرانی پیشنهاد می‌دهد تا قطب سلامت در منطقه شوند و پزشکان را از ایران تامین می‌کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شیخی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کرامت انسانی اهمیت دارد و ما نگاه بیرونی و درونی سیستمی داریم و ما پزشکان همان قدر که نگران جامعه پزشکی هستیم نگران مردم هستیم و در خانواده بیمار داریم و خانواده ما هم وقتی در مطب پزشکان می‌نشینند نگاه دیگری به ویزیت پزشکان دارند و همه پزشکان مانند همه نیستند.

وی ادامه داد: ما هنوز در برخی تخصص‌ها مشکل داریم و وزارت بهداشت برخی تخصص‌ها را به رسمیت نمی‌شناسد و این در حالی است که امارات با زندگی لوکس و ماشین لندکروز به من پیشنهاد دادند که یک کلینیک در تخصص خودم راه اندازی کنم و من، چون فرزند شهید هستم در مملکت خودم مانده ام، اما بروید ببینید چند نفر از رتبه‌های زیر ١٠٠ پزشکی هم دوره‌های من در ایران ماندند.

شیخی گفت: ماهی ٣۵٠ میلیون تومان امارات به پزشکان ایرانی پیشنهاد می‌دهد تا قطب سلامت در منطقه شوند و پزشکان را از ایران تامین می‌کنند و بدون امتحان زبان بچه‌های پرستاری و پزشکی ایرانی را جذب می‌کنند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد علی
۰۸:۲۳ ۱۲ دی ۱۴۰۰
درایران درآمد پزشکان در سیستم دولتی نسبت به مسولیت و سختی کار خیلی پاییته ولی توقعات از ایت قشر بالاست لذا وقتی خارج از ایران پرداخت حدود ۱۰ برابر نیشه خوب چرا نباید قبول کنند
United States of America
نيلوفر
۱۲:۱۴ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
چطور ميتوانيم به عنوان نيروي متخصص براي إمارات اقدام كنيم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
این حرفها دروغی بیش نیست اکثر افرادی که در حال رفتن به امارات هستند ابتدا با سرمایه گذاری رفته اند و پس از آزمونهای متعدد توانسته اند وارد حرفه اصلی خودشان شوند آن چه شما مشاهده می کنید خروج سرمایه‌ها است و البته تجربیاتی که در کشورهای دنیا به علت سختی قوانین جان انسان خیلی سخت بدست می آید.
آخرین اخبار