پرداخت ۱۲۲ میلیارد تومان به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها

امسال ۱۲۲ میلیارد تومان از محل درآمد‌ ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌های چهارمحال و بختیاری پرداخت شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدتقی جاپلقی شهردار شهرکرد گفت: عوارض ارزش افزوده یکی از مهم‌ترین منابع درآمدی شهرداری‌ها برای توسعه زیرساخت‌های شهری است.

او افزود: با مالیات‌های ارزش افزوده پرداختی به شهرداری شهرکرد، طی چند ماه گذشته چندین دستگاه خریداری شده که نقش بی‌بدیلی در عمران و آبادانی شهر در آینده خواهد داشت.

جاپلقی، تلاش کارکنان نظام مالیاتی را در تحقق درآمد‌های کشور قابل تقدیر دانست و اضافه کرد: شهرداری شهرکرد در امر فرهنگ‌سازی مالیاتی در کنار اداره کل امور مالیاتی استان خواهد بود.


بیشتر بخوانید


شهردار شهرکرد ادامه داد: روابط مجموعه شهرداری شهرکرد با اداره کل امور مالیاتی در دوره جدید، رابطه‌ای مثبت و سازنده در جهت خدمت بهتر به مردم و شهروندان خواهد بود.

کوروش بیگدلی، مدیرکل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری گفت: پارسال بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان و در هفت ماهه نخست امسال بالغ بر ۱۲۲ میلیارد تومان از محل درآمد‌های ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان پرداخت شده است.

او افزود: عوارض ارزش افزوده در استان چهارمحال و بختیاری در موعد مقرر به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌ها واریز می‌شود.

بیگدلی اضافه کرد: مؤدی‌مداری و رضایتمندی شهروندان در کنار انجام وظیفه و وصول مالیات از وظایف ذاتی نظام مالیاتی در اولویت برنامه‌های اداره کل امور مالیاتی استان می‌باشد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.