رئیس هیأت کشتی استان اصفهان گفت: پارسال هیأت کشتی استان به لحاظ تأمین زیر ساخت‌های ورزشی و احداث ۱۲ خانه کشتی، نمونه کشوری شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان   مصطفی میرزایی، رئیس هیأت کشتی استان اصفهان گفت: در ایران ورزش کشتی طرفداران زیادی دارد و ورزش ملی ما محسوب می‌شود.


وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری به ورزش کشتی، گفت: رشته کشتی یک رشته ارزشی است، بیشترین شهدا و سرداران استان اصفهان از فعالان عرصه ورزش کشتی بودند.

میرزایی گفت: در سال ۹۹ هیأت کشتی استان اصفهان به لحاظ تأمین زیر ساخت‌های ورزشی و احداث ۱۲ خانه کشتی نمونه کشوری شد.

رئیس هیأت کشتی استان اصفهان با اشاره به نبود خانه کشتی در خوانسار و کاهش ورزشکاران رشته کشتی باستانی در این شهرستان، گفت: تشویق ورزشکاران موفق، و آموزش و استعدادیابی از مباحثی است که باید در شهرستان از سوی مسؤولین پیگیری شود تا بار دیگر این رشته ورزشی در خوانسار به اوج برسد.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان ضعیف و رشته کشتی توسعه نیافته است، گفت: به منظور احداث خانه کشتی با همکاری شهردار خوانسار زمینی جانمایی شده که پس از تصویب ساخت آن آغاز خواهد شد.

میرزایی با اشاره به فعالیت ۵ هزار و ۲۰۰ ورزشکار سازمان یافته در هیأت کشتی استان اصفهان، گفت: بزرگترین مشکل ورزش کشتی استان کمبود تخصیص بودجه است و این در حالی است که ۷۰ درصد مدال‌های جهانی و المیپیک مربوط به رشته کشتی است لذا نگاه ویژه مسؤلین برای پیشرفت این رشته را طلب می‌کند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: ورزش ک ، خانه کشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.