مدیر مجتمع سنگ‌آهن سنگان خواف گفت: حجم فعالیت‌های معدنی مجتمع سنگان خواف از ۴.۵ میلیون تن در ماه به ۶.۵ میلیون تن افزایش یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن جعفری مدیر مجتمع سنگ‌آهن سنگان خواف گفت: با ورود ۴۰ دستگاه کامیون ۶۵ تنی تراک و پنج دستگاه بیل مکانیکی پرقدرت به مجتمع سنگ آهن سنگان خواف، توان و حجم معدن کاری در این منطقه ۲ میلیون تن در ماه افزایش پیدا کرده است.

وی گفت: این اقدام به منظور افزایش کمی و کیفی میزان اســتخراج سـنگ آهن و باطله برداری، تجهیز کامل ماشـین آلات و تضـمین تامین خوراک کارخانه های کنسـانتره و گندله در منطقه، وارد مجتمع سنگان شده است.


بیشتر بخوانید


مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف گفت: تا پایان سال پنج دستگاه کامیون تراک معدنی و سه دستگاه بیل مکانیکی پرقدرت دیگر نیز برای افزایش حجم فعالیت معدن کاری منطقه، تامین و وارد این مجتمع می شود؛ ۸.۷ میلیون تن سنگ‌آهن و ۱۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تن باطله‌برداری در نیمه نخست سال جاری توسط شرکتهای معدنی و پیمانکاران در مجتمع سنگان خواف برداشت شده است.

جعفری گفت: میزان تحویل کلوخه سنگ آهن این مجموعه به سرمایه گذاران در مدت یاد شده ۴.۸ میلیون تن بوده است؛ میزان استخراج سالانه سنگ‌آهن از این منطقه معدنی از حدود سه میلیون و ۱۵۳ هزار تن در سال ۱۳۹۲ با رشـدی چشمگیر به ۱۳ میلیون و ۱۶۴ هزار تن در امسال افزایش یافته است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام//ص.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.