یلدایی متفاوت با طعم مهربانی در یزد

مدیر بنیاد نیکوکاری دستان مهربان از برگزاری جشن یلدا برای خانوار‌های بی سرپرست و بد سرپرست تحت حمایت بنیاد نیکوکاری در یزد خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حمیده رجبی مدیر بنیاد نیکوکاری دستان مهربان گفت: باتوجه به اینکه افراد تحت حمایت مرکز بنیاد نیکوکاری دستان مهربان افراد آسیپ پذیر جامعه هستند، به بهانه شب یلدا محفل شادی برای تعداد ۳۴۵ نفر از خانواده‌های تحت حمایت این مرکز برپا کردیم.

او افزود: بنیاد دستان مهربان از سال ۹۶ کار خود را با حمایت از ۱۲۷ خانواده شروع کرد و بعد از چندسال با حمایت‌هایی که صورت گرفت، ۳۴ خانواده توانستند خودکفا و از چرخه حمایت خارج شوند.

رجبی ادامه داد: در حال حاضر تعداد اعضای تحت حمایت این مرکز در حدود ۳۴۶ نفر است که از این تعداد ۱۴۶ نفر کودک زیر ۱۲ سال و بقیه بالای ۱۲ سال سن دارند.

مدیر بنیاد نیکوکاری دستان مهربان به خدمات این مرکز به افراد تحت حمایت اشاره کرد و گفت: بنیاد دستان مهربان با همکاری حامیان خود توانسته با نیازسنجی مستمر از افراد تحت حمایت نسبت به تامین سبد کالا به صورت ماهیانه، تامین جهیزیه برای نوع عروسان و همچنین تامین هزینه‌های تحصیل کودکان، درمان و هزینه‌های دیگر این خانواده‌ها قدم بردارد.

رجبی به شرایط عضویت در این مرکز اشاره و افزود: تمامی زنان بی سرپرست که به هر دلیل سرپرست خود را از دست داده، زنان بد سرپرست و همچنین همسران افراد از کار افتاده می‌توانند با مراجعه به بنیاد دستان مهربان واقع در انتهای کوچه برخوردار و یا تماس با شماره ۳۶۲۲۳۲۰۸ نسبت به اعلام وضعیت خود اقدام نمایند تا بعد از بررسی مورد حمایت این مرکز قرار گیرند.

او ادامه داد: نیکوکاران و خیرینی که تصمیم دارند در این امر خداپسندانه حضور داشته باشند، می‌توانند با مراجعه حضوری به دفتر بنیاد دستان مهربان و یا واریز وجه به شماره حساب ۸۰۰۶۹۹۸۸۴۶ به نام بنیاد دستان مهربان ما را در این راه همراهی نمایند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.