گردان‌های القسام همزمان با سی و چهارمین سالگرد تاسیس جنبش حماس، با هدف بالابردن سطح آمادگی خود، مانور نظامی «سپر قدس» را آغاز کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس، امروز (چهارشنبه) در نوار غزه مانور نظامی «سپر قدس» را آغاز کرد.

گردان‌های القسام، در بیانیه‌ای در وبسایت خود اعلام کرد که همزمان با سی و چهارمین سالگرد تاسیس جنبش حماس، این مانور با عنوان «سپر قدس»، با هدف بالابردن سطح آمادگی مبارزان القسام جهت مقابله با هرگونه تجاوز دشمن علیه باریکه غزه برگزار شد.

در این بیانیه آمده است که تا شکست اشغالگران و گرفتن حق مردم و  آزادسازی سرزمین و اماکن مقدس، «شمشیر و سپر قدس» ادامه خواهد یافت.

محمد ابو عسکر از رهبران حماس اعلام کرد که این مانور دو روز به طول می‌انجامد. او هدف از برگزاری این مانور را آزمودن سطح آمادگی مبارزان القسام برای مقابله با هرگونه تجاوز دشمن به غزه عنوان کرد.

پیش از این نیز اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد که قدس، کانون اصلی درگیری با دشمن و پایتخت کشور فلسطین است. آنچه دشمن در قدس انجام می‌دهد، نمی‌تواند واقعیت‌های تاریخی و جغرافیایی را تغییر دهد. ملت فلسطین همچنان آماده تقدیم شهدا در راه قدس و مقدسات است. شمشیر قدس هرگز غلاف نخواهد شد تا زمانی که قدس و مسجد الاقصی آزاد شود و این پیمان ماست که هر هزینه‌ای هم که داشته باشد، به آن وفادار خواهیم ماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار