۲ مرکز آموزش جوار کارگاهی امروز در مراسمی با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آبیک راه اندازی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، ۲ مرکز آموزش جوار کارگاهی امروز در مراسمی با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آبیک راه اندازی شد.

 این مراکز شامل مرکز آموزش جوارکارگاهی شرکت کشت و صنعت مگسال در زمینه دامپروری و مرکز جوار آموزشی شرکت دنون در زمینه تولید محصولات لبنی بود.

در این مراکز، آموزش‌های مهارتی در محیط واقعی کار با استاندارد‌های تعیین شده از سوی فنی و حرفه‌ای به مهارت آموزان آموزش داده می‌شود.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای گفت: مراکز جوار کارگاهی با امکانات و تجهیزات مناسب و به روز می‌توانند نقش مهمی در ارتقای مهارت‌های حوزه صنعت و کشاورزی داشته باشند.

غلامحسین حسینی نیا خاطرنشان کرد: کشاورزی امروز یک علم است و ارتقای مهارت‌ها و دانش‌های روز این بخش برای فعالان و بهره برداران این عرصه ضروری می‌باشد.

وی افزود: امروز ناگزیریم تا با سرعت فناوری در حوزه‌های مختلف حرکت کنیم و اگر از علم و مهارت و فناوری روز عقب باشیم در رسیدن به رشد و توسعه هدفگذاری شده موفق نخواهیم بود.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای تصریح کرد: راه اندازی مراکز جوار کارگاهی با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی نقش مهمی در بروزرسانی دانش مهارتی افراد جامعه ایجاد می‌کند و از اهداف و راهبرد‌های اساسی مهم سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای محسوب می‌شود.

وی افزود: هم اکنون ۸۴۰ مرکز در سطح کشور در قالب مراکز آموزش جوار کارگاهی زیر نظر استاندارد‌های فنی و حرفه‌ای فعالیت می‌کنند که تلاش می‌کنیم تعداد آن‌ها را به یک هزار و ۴۰۰ مرکز افزایش دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار