پوشش کامل ظرفیت خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی مشهد منوط به تزریق ۲ دز واکسن برای کارکنان و تمام دانشجویان متقاضی بازگشت به خوابگاه است.

 به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی غلامی مقدم سرپرست مدیریت دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بر اساس دستورالعمل معاونت فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در زمینه بازگشایی دانشگاه‌ها، دغدغه‌های بسیار برای حضور دانشجویان در دانشگاه وجود داشت که مستلزم نظارت‌های دقیق و اقدامات پیشگیرانه بود و از جمله آن می‌توان به پوشش صددرصدی ظرفیت متعارف و اسمی خوابگاه‌ها با قید الزامی بودن تزریق ۲ دز واکسن برای دانشجویان متقاضی بازگشت به خوابگاه و کارکنان آن اشاره کرد.

او گفت: با اعلام حضوری شدن کلاس‌های درس تمهیدات لازم برای اسکان دانشجویان و رعایت فاصله اجتماعی در اتاق‌های خوابگاه‌ها با ایجاد یک تخت  انجام شد و به دلیل کمبود فضای خوابگاهی با توجه به دستور معاون دانشجویی مبنی بر استفاده از ظرفیت‌های خارج از دانشگاه که دارای شرایط مناسب باشند در حال رایزنی هستیم تا از این ظرفیت‌ها نیز بهره‌مند شویم.


بیشتر بخوانید


سرپرست مدیریت دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:درحال حاضر خوابگاه‌های پسران این دانشگاه با ۹۰ درصد ظرفیت و خوابگاه‌های دختران با ۸۵ درصد ظرفیت در حال فعالیت است.

غلامی مقدم گفت: با توجه به مصوبات ابلاغی مبنی بر بازگشایی سالن‌های غذاخوری، دانشجویان می‌توانند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی در سالن‌های غذاخوری حضور پیدا کنند.


انتهای پیام//م.م.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.