استاندار قم در پیامی به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی آورده است:شهید سلیمانی مجاهدی از تبار مجاهدان و سرداران دوران حماسه و پایمردی و الگوی آزادی خواهان منطقه و جهان است که شهادتش، جوشش و خون تازه‌ای را در رگ‌های جریان مقاومت جاری ساخت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم،در پیام سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم آمده است: ۱۳ دی ماه یاد آور فراق جانسوز و عروج آسمانی سرباز مخلص ولایت و سردار محبوب قلب‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی است.

در پیام آمده است: بزرگ مجاهدی که سالیان متمادی از عمر پر برکت خود را صرف جهاد و دفاع از دین و اهل بیت (ع) کرد و سرانجام در این راه مقدس، به فیض عظمای شهادت نائل آمد.

پیام حاکیست: فرمانده دلاور سپاه ظفرمند اسلام، سردار بیقرار شهادت، پرچم دار مقاومت، حامی مظلومان و سنگربان عزت و اقتدار شیعیان و مجاهدی از تبار مجاهدان و سرداران دوران حماسه و پایمردی و الگوی آزادی خواهان منطقه و جهان که شهادتش، جوشش و خون تازه‌ای را در رگ‌های جریان مقاومت جاری ساخت.

در این پیام اضافه شده است: در دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، یاد و خاطره و رشادت‌ها و جانفشانی‌های این فرمانده شجاع و نام آور و همرزمان شهیدش را گرامی داشته و از درگاه خداوند متعال علو درجات و پاداش الهی برای آن شهید والامقام و همه شهدای مدافع حرم مسالت دارم.

بامداد جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ در حمله موشکی پهپاد‌های آمریکایی به ۲ خودرو در فرودگاه بغداد (پایتخت عراق)، سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ابومهدی المهندس معاون نیروی مردمی عراق (الحشد الشعبی) و همراهانشان مورد هدف قرار گرفتند و به شهادت رسیدند، این حمله با نظارت و دستور مستقیم دونالد ترامپ رییس‌جمهوری وقت آمریکا انجام شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار