سردار فدا گفت: شهید سلیمانی تمام جنگ‌های ترکیبی و نیابتی آمریکا را با شکست مواجه کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان-    فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان   در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهید سلیمانی در جمع مردم نطنز گفت: چه شرایطی پیش آمد که شهید حاج قاسم سلیمانی سردار دل‌ها و فرمانده محبوب قلب‌ها قرار گرفت.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: شهید سلیمانی چه شرایطی و چه امکانی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم کرد که مقام معظم رهبری فرمودند شهید سلیمانی نه در قالب یک شهید نه در قالب یک سردار و نه در قالب فرمانده نیروی سپاه قدس بلکه در قالب مکتب شهید سلیمانی باید شناساند و ویژگی‌ها و شاخص‌های این مکتب را بیان کرد.

سردار فدا گفت: شهید سلیمانی فردی است که عمق راهبردی و تاثیرگذاری قدرت سخت جمهوری اسلامی را با جبهه مقاومت در منطقه ثابت کرد؛ او فردی است که جنگ‌های ترکیبی و نیابتی آمریکای جنایتکار و همکارانش را در قالب خاورمیانه جدید تجزیه عراق و سوریه از بین بردن جبهه مقاومت و حمله و تجزیه ایران را شکست داد.

سردار فدا ضمن اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد شهید سلیمانی گفت: شهید سلیمانی ویژگی‌هایی داشت که حتی دشمنان به تمجید اقدامات وی باز کردند و حتی در داخل خود آمریکا برای حاج قاسم مراسم گرفتند.

سردار فدا گفت: امروز اگر ما نگاه کنیم اقشار مختلف مردم سوریه حتی مسیحیان آزادی شهرها، امنیت و حفظ ناموس‌شان را مدیون حاج قاسم هستند؛ این شهید والامقام این امکان را فراهم کرد که تمام داشته‌های آمریکا در پشتیبانی و حمایت همه جانبه کشور‌های عربی از گروه‌های سَلَفی و تکفیری در منطقه شکست بخورد.

سردار فدا در ادامه گفت: ترامپ گفت سه میلیون دلار در منطقه هزینه کردیم، ولی تمام نقشه‌های ما را جمهوری اسلامی بر باد داد؛ تمام برنامه‌هایی را که برای امنیت رژیم صهیونیستی در منطقه فراهم کرده بودیم جبهه مقاومت به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی بر باد داد و نقش بر آب کرد.

سردار فدا گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی این امکان را فراهم کرد که وحدت جهان اسلام را حول محور مقاومت شکل بگیرد و ایرانی، عراقی، افغانستانی، پاکستانی، سوری، لبنانی، فلسطینی و آزادگان و مسلمانان سراسر جهان بیایند در داخل جبهه مقاومت و بسیج جهان اسلام را شکل بدهند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: حاج قاسم سلیمانی با الگوگیری و بهره‌برداری از تجربیات هشت سال دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت رزمندگان و شهدای ما در منطقه پیاده کرد.


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.