حجت‌الاسلام نوری خبر داد:

نمازجمعه تهران میزبان ۱۳ شهید گمنام/ دو نمونه موشک شلیک شده به عین‌الاسد نمایش داده می‌شود

سخنگوی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گفت: این هفته در نماز جمعه تهران میزبان ۱۳ شهید گمنام، به عدد ۱۳ موشکی که برای حمله به عین‌الاسد به کار برده شد، هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان - حجت الاسلام علی نوری گفت: این هفته در نماز جمعه تهران میزبان ۱۳ شهید گمنام، به عدد ۱۳ موشکی که برای در هم کوبیدن آمریکایی‌ها در عین‌الاسد به کار برده شد، خواهیم بود که این شهدا در بین نمازگزاران حضور پیدا خواهند کرد و بعد از اتمام نمازجمعه توسط خواهران و برادران نمازگزار تشییع می‌شوند.

امروز (پنجشنبه ۱۶ دی) پیکرهای مطهر ۲۵۰ شهید گمنام نیز با حضور مردم در سراسر کشور تشییع شد.

به گفته سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه، نماز جمعه این هفته تهران در مصلی امام‌خمینی (ره) و به امامت آیت‌الله کاظم صدیقی برگزار خواهد شد. طبق روال، ساعت ۱۰ صبح درب‌های مصلی به روی نمازگزاران گشوده می‌شود و برنامه از ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه آغاز خواهد شد.

حجت‌الاسلام نوری گفت: در نمازجمعه این هفته تهران یاد و نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، عملیات کربلای ۴ و ۵ و همچنین ایام‌الله حمله موشکی به پایگاه شیطان بزرگ عین‌الاسد را گرامی‌خواهیم داشت.

این هفته فعالیت‌های فرهنگی ما نیز مقارن با مناسبت‌هایی که به آن‌ها اشاره شد برقرار است، از جمله اینکه نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دو نمونه از موشک‌هایی که در حمله به عین السد استفاده شده را در محوطه مصلی برای بازدید و مشاهده نمازگزاران تدارک دیده‌اند. این بخش دیگری از سخنان حجت‌الاسلام نوری است.

گرامیداشت یاد و نام آیت‌الله مصباح یزدی، مداحی حاج مرتضی طاهری و استقرار موکب‌هایی با نذر و یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از دیگر برنامه‌های نماز جمعه این هفته تهران است.

نماز جمعه این هفته تهران از رادیو قرآن، رادیو معارف، رادیو تهران، پایگاه مجازی نمازجمعه به نشانی: namazjomeh.ir و شبکه امامت در پیام‌رسان ایتا، به نشانی: shabake_emamat و همچنین پایگاه اینترنتی هیئت آنلاین نیز پخش می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۰:۳۵ ۱۷ دی ۱۴۰۰
نماز جمعه سنگر است // قبول دارید ؟؟
آخرین اخبار