امام جمعه یزد:

بانظارت دقیق از افزایش بی رویه قیمت‌ها جلوگیری شود

آیت الله ناصری گفت: مسئولان با نظارت دقیق و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت‌ها مردم را در زمینه معیشت یاری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد - آیت الله ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به ضرورت توجه به معیشت مردم از مسئولان خواست با نظارت دقیق و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت‌ها مردم را در زمینه معیشت یاری کنند. 

آیت الله ناصری با بیان اینکه ثبات قیمت‌ها نیازمند برنامه ریزی درست مسئولان است گفت: کنترل قیمت‌ها وظیفه دولت است و می‌طلبد با رصد قیمت کالا‌ها از زمان تولید تا هنگام رسیدن به دست مشتری از سوء استفاده سودجویان و ایجاد التهاب در بازار جلوگیری کند.

امام جمعه یزد همچنین با اشاره به اینکه دشمن سعی می‌کند با برجسته سازی مشکلات مردم سعی می‌کند یاس و نا امیدی را در جامعه ایجاد کند گفت: تجربه نشان داده مردم ایران هوشیارانه نه تنها تحت تاثیر این توطیه‌ها نشده بلکه نسبت به آینده نیز امیدوارتر است.

آیت الله ناصری داشتن بصیرت را در شرایط کنونی مهم ارزیابی کرد و گفت: مردم در شرایطی که دشمنان با استفاده از شگرد‌های جنگ نرم تغییر ذائقه فکری جامعه را در دستور کار دارند با بصیرت کامل فتنه آنهارا باطل می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین با بیان اینکه ملت ایران در طول دوران انقلاب سختی‌های زیادی تحمل کرده اند و گفت: در طول این دوران همواره خدا با آن‌ها بوده همانگونه این ملت با خدا بوده اند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.