دانشجویان دانشگاه یزد موفق به کسب سه مقام کشوری در سی و ششمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد -  به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یزد، فایزه السادات قریشی‌نسب، نجمه دریابیگی سلیمی و فاطمه اسلامی امیراباد سه دانشجوی این دانشگاه به ترتیب موفق به کسب مقام‌های اول در رشته‌های قرائت و حفظ پنج جز و مقام دوم در رشته حفظ ۲۰ جز در سی و ششمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان شدند.

مراسم اختتامیه سی و ششمین جشنواره قرآن و عترت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، روز هفتم دی‌ماه امسال با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران و سیدحسن قدسی‌پور رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر و رییس این جشنواره در سالن اجتماعات این دانشگاه با تقدیر از ۱۵۰ دانشجوی برگزیده در نه بخش و ۴۰ رشته برگزار شد.

هدف از برگزاری این جشنواره ترویج آموزه‌های دینی و قرآنی در دانشگاه‌ها، فراهم آوردن زمینه‌ای برای انس بیش از پیش دانشجویان با کلام انسان ساز الهی و مفاهیم تعالی بخش آن و همچنین نشر و بسط فضای معنوی و عطرآگین قرآن و عترت (ع) در محیط دانشگاهی است.

سی و ششمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان شامل نه بخش آوایی، معارفی، پژوهشی، فناوری، ادبی، هنری، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و بخش نوآفرینی‌های قرآنی بوده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار