رئیس پلیس راهور سیستان و بلوچستان گفت: خودرو‌هایی که با حرکات نمایشی موجبات بر هم زدن نظم ترافیکی شهر و باعث بروز تخلفات حادثه ساز می‌شوند توسط پلیس توقیف و به پارکینگ منتقل می‌گردند.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - سرهنگ  علی نام درست گفت: حرکات نمایشی درسطح معابر یکی ازتخلفات مهم حادثه سازاست بیشتررانندگان قشرجوانان درانظارعمومی به دلایل مختلف ازجمله کاهش هیجانات درونی واثبات خودبه همسن وهمسالان خود انجام میشود.

پلیس راهور با استفاده ازتمام امکانات و تجهیزات بکارگیریی دروبین‌های ثابت وسیارکنترل تخلف، گشت‌های کنترل محسوس ونامحسوس درتمام ۲۴ ساعت نسبت به شناسایی وتوقیف خودرو‌های دارای تخلفات حرکات نمایشی، ضمن اعمال قانون ۱۵ روز متوقف و به پارکینگ انتقال می‌شوند که در صورت تصادف بعنوان مقصر و ضمن اعمال قانون به مراجع قضایی نیز معرفی خواهند شد.

او گفت: به والدین توصیه می‌شود بصورت محسوس و غیرمحسوس هنگام رانندگی فرزندانشان با خودرو یا موتورسیکت کنترل و نظارت داشته باشند.

به گفته سرهنگ نام درست  پلیس اجازه نخواهد داد عده کمی از رانندگان قانون گریز با تخلفات و هنجارشکنی‌های خود امنیت و آرامش دیگر شهروندان را بر هم زنند.

او ضمن تشکر از همکاری رانندگان قانونمند با پلیس از آن‌ها خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف از تخلفات فوق ضمن مستند نمودن آن با تلفن همراه موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار