رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در آذربایجان شرقی با اشاره به انجام ۱۹۵ طرح احداث، مرمت و بازسازی در عتبات عالیات در ۱۸ سال اخیر گفت: هفت طرح از این تعداد مربوط به استان آذربایجان شرقی است.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز - حق بیگی در همایش ستاد بازسازی عتبات عالیات و موکب اهل بیت (س) در میانه گفت: در حال حاضر ضریح حضرت زهرا (س) در تبریز از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات در دانشگاه هنر اسلامی، تکمیل شده و آماده ارسال برای نصب در تل زینبیه، قدمگاه حضرت زینب سلام الله است.

 مردمی بودن بازسازی عتبات عالیات  ویژگی مهم این کار خداپسندانه است.

فرزندان انقلابی با حمایت‌های مردم دوستدار خاندان رسالت ۱۹۵ طرح احداث، مرمت و بازسازی را در عتبات عالیات در ۱۸ سال اخیر در عتبات عالیات اجرا کرده اند یا در حال اجرا دارند.

کمک ۹۰ میلیارد ریالی از سوی موکب اربعین حسینی در استان آذربایجان شرقی به نیازمندان در سال ۹۹ و در اوج شیوع کرونا حرکت ارزشمندی بود.

در زمان زلزله شهرستان میانه نیز ستاد بازسازی عتبات عالیات در کنار موکب اهل بیت از اولین‌ها بود که در صحنه کمک رسانی حاضر شد.

 ضرورت استمرار بازسازی عتبات عالیات  خواسته تمامی دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (س) است و تحقق این هدف نیازمند مشارکت هر چه بیشتر مردم است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.