حجت‌الاسلام رئیسی فردا به روسیه سفر می‌کند

رئیس جمهوری اسلامی ایران به دعوت رسمی همتای روس خود و در راستای گسترش تعاملات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی، فردا چهارشنبه عازم روسیه خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران به دعوت رسمی همتای روس خود و در راستای گسترش تعاملات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی، فردا چهارشنبه عازم روسیه خواهد شد.

 رئیسی در سفر به مسکو با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور فدراسیون روسیه دیدار خواهد کرد. حضور و سخنرانی در نشست عمومی مجلس دوما، دیدار با ایرانیان مقیم روسیه و نشست هم اندیشی با فعالان اقتصادی روس، بخشی از برنامه‌های رئیس جمهور در این سفر ۲ روزه است.

وزرای امور خارجه، نفت و امور اقتصادی و دارایی رئیسی را در این سفر همراهی خواهند کرد. رئیسی پیش از این و در راستای رویکرد دولت سیزدهم برای افزایش حداکثری ارتباط با همسایگان و کشور‌های منطقه، به تاجیکستان و ترکمنستان سفر کرده است.

سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه هم جمعه هفته گذشته در نشست خبری گفت که سفر رئیس جمهوری اسلامی ایران به مسکو رویدادی بسیار مهم است و باید تماس‌های سیاسی بین تهران و مسکو بیشتر شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۷:۱۵ ۲۹ دی ۱۴۰۰
کار خوبی میکنن میرن خارج // حداقل دو تا ادم حسابی ببین // و ببین که چطور خارجی ها در رفاهن // قبول دارید ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۲۸ دی ۱۴۰۰
خوش بگذره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۲۸ دی ۱۴۰۰
سلام.رییس جمهور گرامی لطفا سوغاتی ما یادت نره حدود صد فروند سوخو۵۷،و آزاد کردن واردات خودروهای معمولی باکیفیت بدون تعرفه برای عموم مردم از چین،روسیه،ژاپن و کره جنوبی.همچنین.گرانی و بی کیفیتی خودرو و کالاهای اساسی و مصرفی در دولت آقای روحانی پایه گذاری شد با دادن وام و خالی کردن خزانه بانک مرکزی جهت خرید خودرو به مردم و کمک به خودروسازان بی کیفیت و همچنین تعطیلی و واگذاری چند کارخانه خودروسازی به خارجی ها که آنها نیز طبق معمول شانه خالی کرده و رفتند،تعداد کارکنان خودروسازی را دو برابر کردند ولی تولیدات خود را به نصف کاهش دادند تا با کاهش عرضه گرانی درست کنند،از سازمان بازرسی کل کشور،شورای نگهبان،دولت،مجلس،رهبر معظم انقلاب می‌خواهیم دستور واردات خودروی معمولی باکیفیت و بدون تعرفه گمرکی را صادر بفرمایند و فروش آن به مردم بدون خودرو،تا انحصار،احتکار و گرانی دههابرابری خودرو شکسته شود،مردم بعد برجام که خودرو ده برابر گران شد توان خرید ندارند و از طرفی خودروهای داخلی هزاران برابر ویروس کرونا در شش ماه گذشته کشته و تلفات داده.با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۲۸ دی ۱۴۰۰
زنده باد سید درسته هر کشوری به دنبال منافع خودش کار میکنه و قطعا روسیه از همکاری با ایران منافعی رو دنبال میکنه ولی خیلی بهتر از اینه که بخوای دست به کیسه آمریکا شی و برا نیم سانت نزدیکی به آمریکا ۸ سال از سال‌های طلایی یک ملت رو نابود کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۲۸ دی ۱۴۰۰
احسنت بسیار عالی روسیه شریک و دوستی قدرتمند و واقعی برای ایران است
Romania
مستر ترول
۱۴:۴۳ ۲۸ دی ۱۴۰۰
الان باز یه عده البانی نشین بیکار میان خودتحقیری میکنن خخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۲۸ دی ۱۴۰۰
به سلامتی ودر پناه خداوند برای شما دعا میکنیم امیدواریم دولت شما هم برای سربلندی ایران و ایرانی تمام تلاش خودرا به کار بگیرد ودر این راه کوتاهی نکند و امید مردم اول به خدا و دوم به شما دولت مردان است امید وا رم که امید مردم را نا امید نکنید
آخرین اخبار