سرپرست فرمانداری تفت گفت: برنامه ریزی کوتاه‌مدت و بلندمدت برای سامان‌دهی تفرجگاه سخوید در دستور کار است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد - محمد دهشیری در جلسه هماهنگی به منظور سامان دهی ارائه خدمات در منطقه تفرجگاه سخوید گفت: این تفرجگاه تنها تفرجگاه زمستانی استان یزد است و برای سامان دهی این منطقه برنامه ریزی کوتاه مدت و بلندمدت در دستور کار قرار گرفت.

دهشیری می‌گوید: مردم برای رقم زدن لحظاتی مفرح و شاد به همراه خانواده و عزیزان خود در این مکان حضور می‌یابند و وظیفه ماست که امنیت روحی و روانی آنان را تأمین کنیم.

او گفت: رعایت هنجار‌های اخلاقی و اجتماعی از انتظارات به حق مردم بوده و وظیفه ماست که محیطی سالم برای تفریح مردم و خانواده‌ها ایجاد کنیم.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت گفت: باید با رویکردی جهادی در حد توان و با توجه به امکانات شهرستان شرایط برای تفریح و آسایش مردم در این مکان فراهم شود.

دهشیری به ایجاد گره‌های ترافیکی در این منطقه اشاره کرد و گفت: مسیر دسترسی به این تفرجگاه گنجایش این حجم از عبور و مرور وسایل نقلیه در ایام تعطیل را ندارد، اما با برنامه ریزی صورت گرفته و با حضور نیرو‌های پلیس راه و نیرو‌های داوطلب بومی مناطق گره‌های ترافیکی در این مسیر کاهش می‌یابد.

سرپرست فرمانداری تفت گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته نیرو‌های نظامی و انتظامی به منظور تأمین امنیت و مسائل ترافیکی، نیرو‌های درمانی و بهداشتی برای امدادرسانی به حوادث احتمالی و همچنین نظارت بر عرضه مواد غذایی در این منطقه حضور می‌یابند.

در این جلسه هماهنگی لازم به منظور بهسازی زیرساخت‌های موجود در منطقه، حضور نیرو‌های امدادی و انتظامی و اجرای برنامه‌های فرهنگی در منطقه تفرجگاه سخوید صورت گرفت و سرپرست فرمانداری تفت از پیگیری خود به منظور بازدید و تشکیل جلسات با حضور مسئولان استانی در آینده‌ی نزدیک برای رفع مشکلات این منطقه خبر داد.

انتهای پیام/و

برچسب ها: سخوید ، برف و کولاک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار