فرماندار کنارک با اشاره به گذشت بیش از ۱۶ سال از ارتقا بخش کنارک به شهرستان، گفت: متاسفانه بسیاری از ادارات دولتی هنوز مستقر نشده اند که در این بین استقرار اداره تعزیرات حکومتی در این شهرستان ضروری است.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - عبدالغفور حوت در دیدار با مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان وبلوچستان  گفت: با راه اندازی اداره تعزیرات حکومتی در این شهرستان، روند فعالیت ستاد تنظیم قیمت کالاها در بازار تسهیل خواهد شد.

او با تاکید بر نقش مهم دستگاه‌های نظارتی مانند تعزیرات حکومتی در پیشگیری از بروز تخلف هایی مانند کم فروشی و گران فروشی در بازار، گفت: استقرار اداره تعزیرات حکومتی در شهرستان کنارک یک ضرورت تلقی می‌شود.

فرماندار کنارک گفت: هم اکنون امور تعزیراتی بندر کنارک و چند شهرستان همجوار زیر نظر اداره تعزیرات حکومتی شهرستان چابهار انجام می شود که رسیدگی به پرونده های مرجوعی خیلی کند پیش می رود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار با قدردانی از همکاری و تعامل فرماندار کنارک، که در زمینه راه اندازی اداره تعزیرات حکومتی در بندر کنارک قول مساعد داد، قدردانی کرد.

موسی عباس زاده محمودی ادامه داد: توجه و پیگیری مشکلات توسط فرمانداری کنارک قابل تقدیر است و حساسیت آنها نسبت به قیمتها و کاهش مشکلات می تواند موجب رضایتمندی مردم شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار