مدیرعامل تیم فوتسال شاهین کرمانشاه گفت: در برابر سبحان فلز گرمسار به چیزی جز پیروزی و کسب سه امتیاز فکر نمی‌کنیم تا امتیازات از دست رفته را جبران کرده باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- سید احسان احسانی گفت: بازیکنان تیم شاهین از نظر وضعیت روحی و آمادگی بدنی در شرایط خوبی قرار دارند و آماده دیدار با نماینده گرمسار هستند. شکست سنگین هفته گذشته برابر شهرداری ساوه را بدست فراموشی سپرده‌اند و در حال حاضر تمام تمرکز بازیکنان برای دیدار با سبحان فلز است تا بتوانند سه امیتاز این دیدار خانگی را کسب کنند.

جایگاه فعلی شاهین در شان این تیم که سابقه حضور در لیگ برتر را دارد و فصل قبل هم تنها بدلیل تفاضل گل کمتر از راه یابی دوباره به سطح اول فوتسال کشور باز ماند، نیست؛ بازیکنان ما اگر به خود باوری لازم برسند و خود را بیشتر باور کنند می‌توانند با نتایج بسیار بهتری از زمین خارج شوند.

نماینده گرمسار در رقابت‌های امسال عملکردی همانند تیم ما داشته و در مجموع تیم خوبی است، اما برای شاهین که یک مدعی به حساب می‌آید از دست دادن امتیاز آن هم در خانه دیگر قابل قبول نیست. امیدوارم با برتری در دیدار مقابل سبحان فلز گرمسار بتوانیم بخشی از امتیازات از دست رفته را جبران و مقداری به وضعیت خود در جدول سر و سامان ببخشیم.

انتهاب پیام/ ط.پ

برچسب ها: فوتسال ، شاهین ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.