مراسم استقبال جهان از امام خمینی (ره) رهبر انقلاب اسلامی بزرگترین مراسم استقبال در تاریخ نام گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان - با اعلام خبر ورود امام خمینی (ره) به کشور، مردم ایران درسراسر کشور خود را برای حضور در تهران و شرکت در مراسم استقبال از امام خمینی آماده کردند. 

در تهران نیز ستاد استقبال آمادگی خود را جهت میزبانی از مردم اعلام کرد. از این رو سیل جمعیت برای حضور در مراسم استقبال از امام روانه تهران شدند.

مردم از شهر‌های دور و نزدیک مثل جهرم، کرمان، همدان، سبزوار، مشهد، ارومیه، تبریز، اردبیل، یزد، سیرجان، کرمانشاه، خمین، شیراز، قم، آبادان و ... با برنامه ریزی‌هایی که اغلب توسط انقلابیون و علمای استان‌ها انجام می‌شد به سمت تهران حرکت کردند تا در مراسم استقبال از امام خمینی حاضر باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۰:۳۲ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
وَمَنْ يَتَوَلَّ اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُوا فَإِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ . غیر ممکنها فقط به دست امت واحده رسول الله ص امت حزب الله ممکن شده و خواهد شد و حزب الله پیروز نهایست در سر تا سر جهان چه دشمنان اسلام مسلمین خوششان بیاید چه بدشان بیاید چه دلشان بخواهد چه دلشان نخواهد پرچم امت یکپارچه حزب الله همیشه بالا بوده و هست و خواهد بود و در سر تا سر جهان برافراشت خواهد شد با ظهور منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم عج .
روح بلند مرتبه و ملکوتی و مطهر امام خمینی ره شاد و قرین رحمت الهی خداوند جل جلاله باد و ننگ مرگ جهنم اسفل سافلین بر منافقین کوردلها و کفار و سلطنت طلبها و مافیای قدرت و ثروتشان در داخل ایران اسلامی عزیزمان و در خارج از ایران اسلامی باد که این بی وجدان بی غیرت هرزهای بی بندبار فاسد فاسق متجاهر هنجار شکنان خبیثان شیطان صفتان ملعونین با هزاران روش خون ملت مومنین ایران اسلامی را کرده اند توی شیشه و فقط کارشان اذیت آزار خرابکاری خلافکاری ترویج دادن فرهنگ غربگرایانه فاسدین و براندازی نظام مقدس در ایران اسلامی چیز دیگری نیست و هدفشان خار ذلیل کردن ملت و به بردگی کشیدن ملت ایران اسلامی و وطن فروشی و خیانت و جنایت و غارتگری و فروپاشی خانواده های مومنین و شکنجه گریست انشاءالله و به حول قوه الهی خداوند جل جلاله دیگر بیش از این فرصت بهشان ندهد و نابودشان کند به حق حقانیت خون و جان پاک مطهر و بلندمرتبه و ملکوتی جمیع شهداء والصدیقین . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه پیشگیرانه عادلانه خداپسندانه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
فعلا که ملت برده نظام هستند وبدترین دشمنان ملا همین مسئولان نظام هستند ننگ ومرگ برکسانیکه ظلم را ببینند وچشم را ببندند وگوششان را بگیرند وطنفروشان از هر صنف وقماشی باشند ازمنظر ملت محکوم هستند که وطنفروشی ابی باشد چه خاکی لطفا برو ازرژیم حقوقی دریای خزر دفاع کن
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۷:۴۹ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
در بهار آزادی جای شهدا خالی
آخرین اخبار