استاندار خرسان رضوی گفت: این استان با هزار و ۲۰۹ طرح از نظر تعداد پروژه‌های آماده افتتاح در دهه فجر در میان استان‌های کشور رتبه نخست را دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - یعقوبعلی نظری گفت: خراسان رضوی با هزار و ۲۰۹ طرح از نظر تعداد پروژه‌های آماده افتتاح در دهه فجر در میان استان‌های کشور رتبه نخست را دارد؛ افتتاح این تعداد طرح با اعتبار ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان است تاثیر فوق العاده‌ای در رونق اقتصادی استان خواهد داشت.

همزمان با دهه فجر، بهره‌برداری از هزار و ۲۰۹ طرح با اعتبار ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان توسط ۷۰ دستگاه اجرایی در خراسان رضوی آغاز شده است.
او گفت: حوزه صنعت، معدن و تجارت بیشترین سهم را در میزان اعتبارات هزینه شده در میان سایر گروه‌ها دارد.

استاندار خرسان رضوی گفت: از این تعداد، ۲۶۵ پروژه از محل اعتبارات ملی با هزینه ۴۲۶ میلیارد تومان، ۲۲۳ پروژه از محل اعتبارات استانی با هزینه ۳۷۱ میلیارد تومان و باقی آن به تعداد ۷۲۱ پروژه با اعتبار پنج هزار و ۶۰۳ میلیارد تومان از محل اعتبارات سایر منابع داخلی، تسهیلات و مشارکتی اجرا شده است؛ به لحاظ اعتباری سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و شرکت توزیع نیروی برق استان به ترتیب با ۲ هزار و ۷۲۶ میلیارد تومان، ۸۹۰ میلیارد تومان و ۴۱۴ میلیارد تومان دارای بیشترین اعتبار پروژه افتتاحی در دهه فجر هستند.

انتهای پیام//ت. ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.