اسماعیل کیومرثی رئیس هیئت کشتی استان آذربایجان غربی از فراهم شدن شرایط برگزاری مسابقات کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی کشور در ۶ روز خبر داد.

اسماعیل کیومرثی رئیس هئیت کشتی آذربایجان غربی درباره میزبانی مسابقات کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی کشور، گفت: میزبان مسابقات کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی کشور  در ارومیه هستیم و این مسابقات به مدت ۳ روز در سالن شش هزار نفری الغدیر برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه  نزدیک به ۵۰۰ کشتی گیر، مربی، داور  و عوامل اجرایی در این مسابقات حضور دارند، عنوان کرد:  البته قرار بود این رقابت‌ها به میزبانی شهر مشهد مقدس برگزار شود، اما به دلیل اینکه مسئولان استان خراسان رضوی با برگزاری این مسابقات به دلیل شیوع کرونا مخالفت کردند، برای اینکه کشتی کشور از برنامه‌های خود عقب نماند پیشنهاد میزبانی این رقابت‌ها را دادیم که مورد موافقت فدراسیون کشتی قرار گرفت.

کیومرثی با بیان اینکه همه شرایط را برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقات فراهم کردیم، گفت: در راه برگزاری این مسابقات فرمانداری ارومیه و تربیت بدنی سپاه شهدای ارومیه با ما نهایت همکاری را داشته اند. مسابقات در سالن ۶ هزار نفری الغدیر و بر روی سه تشک برگزار می‌شود و توانستیم طی مدت ۶ روز  همه‌ی شرایط را فراهم کرده و آماده برگزاری این رقابت‌ها شویم.

رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی کشور گرامیداشت دهه مبارک فجر با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست از دیروز (پنج‌شنبه) در سالن شش هزار نفری الغدیر ارومیه آغاز شد و عصر شنبه ۳۰ بهمن ماه با مشخص شدن نفرات و تیم‌های برتر به پایان می‌رسد.

در پایان مسابقات روز نخست نفرات راه یافته به دیدار فینال پنج وزن اول مشخص شدند که اسامی آن‌ها به شرح زیر است:

۴۵ کیلوگرم: حمیدرضا رضایی (البرز) – امیرمحمد نوازی (خراسان رضوی)
۵۱ کیلوگرم: محمدرضا اسدی (تهران) – سامان حرجندی پور (قشم)
۶۰ کیلوگرم: حمیدرضا گوهری (تهران) – سجاد پیردایه (لرستان)
۷۱ کیلوگرم: یونس شفیعی (همدان) – ابوالفضل حسینی (سهمیه آزاد)
۹۲ کیلوگرم: عرفان علیزاده (مازندران) – توحید نوری (قشم)

باشگاه خبرنگاران جوان/ ورزشی/ کشتی و رزمی

پایان خبر/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار