رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند سران این رژیم برای تاثیرگذاری بر مذاکرات هسته‌ای با ایران در تلاش برای تاثیرگذاری بر دولت رئیس‌جمهور آمریکا هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان  - مسئولان رژیم صهیونیستی که از زمان شروع مذاکرات در تلاش هستند مانع از انجام توافق لغو تحریم‌ها شوند به تازگی ادعا کردند توافق جدید شامل تعهداتی می‌شود که در سال ۲۰۱۵ ایران باید آن‌ها را انجام می‌داد.

براساس گزارش کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی سران این رژیم درحالی که آمریکا تاکنون هیچ کمکی به پیشرفت مذاکرات نکرده است از «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا خواسته‌اند به رویکرد سختگیرانه‌ علیه ایران ادامه دهند.

این مقامات رژیم صهیونیستی از آمریکا خواسته‌اند حتی اگر توافق با ایران حاصل شد واشنگتن با آزادی عمل این توافق را تایید کند که در صورت لزوم بتواند به راحتی از این توافق خارج شود، درست همان کاری که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا انجام داده و به صورت غیرقانونی از برجام خارج شد.

با این وجود کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی همچنین به نقل از نزدیکان نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی گزارش داد که آن‌ها اذعان دارند تلاش‌ تل آویو برای تأثیرگذاری بر توافق هسته‌ای شکست خورده است و هیچ راهی برای تحمیل ارائه آن در مجلس نمایندگان آمریکا وجود ندارد.

هشتمین دور مذاکرات وین برای احیای توافق هسته‌ای ایران پس از تعطیلات سال نو از ماه گذشته در وین از سر گرفته شد. به نظر می‌رسد این دور از مذاکرات آخرین دور باشد با این وجود همچنان برسر مسائل حساس اختلافاتی وجود دارد و «سعید خطیب‌زاده» سخنگوی وزارت خارجه کشورمان تایید کرده که طرف اروپایی همچنان جدیتی از خود نشان نمی‌دهد.

با شروع دور جدید مذاکرات رژیم صهیونیستی با وجود اینکه طرف مذاکره نیست بار‌ها سعی کرده مذاکرات را یا برهم بزند یا از امضای توافق خوب جلوگیری کند. در همین راستا بنت به دفعات ادعا کرده حتی در صورتی که توافق حاصل شود صهیونیست‌ها به آن پایبند نخواهند بود و هر کاری خواهند که از موجودیت خود دفاع کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار