رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی استان زنجان گفت:با اقدامات و پیگیری‌های دستگاه قضایی ۶۵ هکتار از اراضی به شهرک‌های صنعتی این استان بازگردانده شد.

حجت الاسلام صادقی نیارکی گفت: با اقدامات و پیگیری‌های دستگاه قضایی استان ۶۵ هکتار اراضی که در گذشته به سرمایه گذارانی که بدون اهلیت و تخصص کار اقتصادی زمین‌ها را برای ارزش افزوده در تملک خود نگهداشته و نسبت به ساخت‌وساز در آن‌ها اقدام نکرده اند به شهرک‌های صنعتی استان زنجان بازگردانده شد.

او می گوید: با این حجم مساحت، فرصت سرمایه گذاری برای بیش از ۱۰۰ سرمایه گذار فراهم شد و استان زنجان از این حیث رتبه برتر را در کشور کسب کرده است.

رییس ستاد اقتصاد مقاومتی استان زنجان در دیدار با معاون حقوقی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با بیان اینکه، ما اصلی با عنوان اصل حمایت از تولید و سرمایه گذاری داریم و همه جانبه از سرمایه گذارحمایت خواهیم کرد.

نیارکی با بیان اینکه مصداق حمایت از تولید و سرمایه گذار در شهرک‌های صنعتی استان زنجان در اختیار گذاشتن زمین برای سرمایه گذار است، گفت: جذب سرمایه گذار در استان، تعدیل در برخی تعرفه‌ها و ارائه خدمات رویکرد اصلی شهرک‌های صنعتی است و در این خصوص نباید نگاه تجارتی داشت.

او می گوید: قوه قضائیه امروز به سمت برون سپاری در برخی حوزه‌ها از قبیل داوری و میانجیگری کرده است که شهرک‌های صنعتی نیز می‌تواند با ایجاد موسسات داوری در تسریع و تسهیل امورات از این ظرفیت‌ها استفاده کند بنابراین انعقاد قرار داد‌های قانونی و قوی مانع بروز اختلاف میان سرمایه گذاران خواهد شد.


رییس ستاد اقتصاد مقاومتی استان زنجان گفت: حمایت از تولید و سرمایه گذار که مورد تأکید مقام معظم رهبری یک تکلیف برای همه دستگاه‌ها و دستگاه قضایی است و اتکاء به تولیدات اخلی و حمایت از سرمایه گذار نقشه‌های شوم دشمنان نظام را نقش بر آب خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.