استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه بازدید از واحد‌های صنعتی تحت عنوان "یکشنبه‌های صنعت" تاکنون ۸۰ مصوبه داشته است، گفت: هم اکنون در کمتر از چند ماه نزدیک به نیمی از این مصوبات در راستای رفع موانع تولید به مرحله اجرایی درآمده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - محمد صادق معتمدیان روز یکشنبه در بازدید از واحد‌های صنعتی "بام گستران" و " کند پلاست" ارومیه، گفت: یکی از اهداف بازدید میدانی از واحد‌های صنعتی اشرافیت به وضعیت موجود و مشکلات است تا تدابیر لازم برای رفع موانع تولید بهتر اتخاذ شود.

معتمدیان می گوید: تمامی تلاش خود را به کار گرفتیم تا با حضور میدانی و بازدید اعضای ستاد رفع موانع تولید از واحد‌های اقصادی، مسیر توسعه هموار شود.

معتمدیان با اشاره به اینکه مشکلات واحد‌های اقتصادی در استانداری آذربایجان‌غربی رصد می‌شود؛ گفت: تمامی مصوبات این بازدید‌های میدانی تا رسیدن به مرحله اجرایی پیگیری می‌شود.

معتمدیان با تاکید بر ضرورت روان سازی فرآیند‌های سرمایه گذاری در آذربایجان‌غربی، گفت: با هموار کردن مسیر جذب سرمایه گذاری در استان، باید به تکالیف تعیین شده دولت در توسعه اقتصادی جامه عمل بپوشانیم.

او گفت: درگیر کردن سرمایه گذاران با بروکراسی اداری به هیچ وجه قابل قبول نیست و در همین زمینه سعی بر این است تا تمامی شرایط لازم اعم از اختصاص زمین و حمایت از بخش خصوصی به بهترین نحو ممکن انجام شود.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.