نظارت بر جایگاه‌های سوخت استان همدان تا ۱۵ فروردین

طرح نظارت نوروزی بر عرضه فرآورده‌های نفتی در جایگاه‌های عرضه سوخت استان همدان تا پایان تعطیلات ادامه دارد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از اجرایی شدن طرح نظارت نوروزی بر عرضه فرآورده‌های نفتی در جایگاه‌های عرضه سوخت استان از نیمه دوم اسفندماه سال گذشته و تداوم آن تا ۱۵ فروردین خبر داد.

امین روستایی گفت: تعداد بازدید‌های نوروزی تیم‌های عملیاتی منطقه که در ساعات مختلف شبانه روز صورت می‌گیرد از ۴۰۰ مورد بیشتر شده است به طوری که در هر بازدید علاوه بر تکمیل و ثبت نقاط قوت و ضعف در فرم مربوطه، در دفاتر جایگاه ثبت و به تایید مالک آن می‌رسد.

قرار گرفتن استان همدان در کریدور شمال و مرکز به جنوب و غرب کشور تأمین و توزیع فرآورده‌های نفتی همه بخش‌ها و بویژه بخش حمل و نقل را از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار کرده است.

او گفت: از آغاز سفر‌ها تا صبح ششم فروردین مصرف روزانه بنزین بخش حمل و نقل بین یک میلیون و ۶۰۰ هزار تا ۲ میلیون متغیر است و با تلاش شبانه روزی کارکنان عملیاتی انبار‌های نفت، ناوگان حمل و نقل متصدیان جایگاه‌ها و مجاری عرضه محقق شده است.

مدیر منطقه همدان افزود: با توسعه سبد سوختی مصرف گاز طبیعی فشرده، در همین بازه زمانی روزانه به طور میانگین ۳۴۷ هزار مترمکعب گاز سی ان جی توزیع شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار