مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان با اشاره به تعطیلی ادارات پنج شهر استان لرستان، گفت که با توجه به تداوم پدیده گرد و غبار، فعالیت‌های آموزشی در این شهر‌ها نیز در این روز مجازی شد.

مهدی پازوکی  گفت: با توجه به تداوم شرایط کنونی جوی، در مناطقی از جمله کوهدشت، رومشکان، پلدختر، دورود و بروجرد تمامی مقاطع آموزشی به صورت غیرحضوری و در بستر فضای مجازی فعال خواهند بود.

وی می گوید: همچنین در این پنج شهر تمامی نهاد‌های دولتی و غیردولتی بجز دستگاه‌های خدمات رسان، مراکز درمانی و انتظامی تعطیل هستند.

پازوکی می گوید: در دیگر شهرستان‌های استان مراکز آموزشی مقاطع پیش دبستانی، دبستانی و راهنمایی به صورت غیرحضوری و مجازی فعالیت خواهند داشت.

وی با اشاره به قوانین هوای پاک و شرایط جوی نامناسب در لرستان گفت: توصیه می‌شود افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای و خاص، قلبی، ریوی و همچنین سالخوردگان در خانه بمانند و ورزشکاران نیز از انجام هرگونه فعالیت در فضای باز خودداری کنند.

پازوکی می گوید: همچنین مراکز درمانی باید آمادگی لازم برای خدمات دهی به افراد آسیب‌پذیر در این شرایط جدید را داشته باشند و هلال احمر نیز با آمادگی کامل به منظور ایجاد پایگاه سلامت در مناطق استان اقدام کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار