محفل چند ملیتی ترتیل‌خوانی قرآن کریم ویژه دختران نوجوان همه روزه در ایام ماه مبارک رمضان در حرم حضرت معصومه(س) برپاست.

 مریم شهبازی، مسئول امور فرهنگی خواهران حرم بانوی کرامت(س)گفت: نخستین محفل چند ملیتی ترتیل‌خوانی قرآن کریم ویژه دختران گروه سنی ۱۱ تا ۱۶ با عنوان «دختران بهشتی» همزمان با ماه مبارک رمضان در حرم حضرت معصومه(س) برپا شده‌است. 

او گفت نوجوانان شرکت‌کننده در این محفل اغلب از ملیت‌های افغانستانی، عرب و پاکستانی هستند و نوجوانانی از دیگر ملیت‌ها هم در این محفل حضور دارند.

مسئول امور فرهنگی خواهران حرم بانوی کرامت با بیان این که در این محفل قرآنی از هر جزء آیه شاخصی انتخاب و مسابقات کتبی از آن طراحی می‌شود، گفت: کارشناسان معارفی رواق دختران نوجوان که بیشتر آن‌ها مبلغ دینی و از اساتید حوزه‌های علمیه هستند به مدت ۳۰ دقیقه مباحثی را مرتبط با آیه شاخص روز برای نوجوانان شرکت‌کننده در محفل توضیح می‌دهند.

شهبازی در ادامه گفت: تصویرسازی، نقاشی، تصویرسازی دیجیتال، سیاه قلم هایپر رئال و دیگر سبک‌های هنری از برنامه‌های جانبی این محفل قرآنی است که به دختران مسلمانان با ملیت‌های مختلف آموزش داده شده و آموزش کلاژ آبرنگ، کلاژ تکنیکی، طرح‌های مدادی کلاژ و خوشنویسی از هنرهای هستند که در میز هنر به نوجوانان آموزش داده می‌شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار