شهردار تبریز به همراه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی امروز از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس تبریز بازدید کردند و در جلسه‌ای مشترک با حضور مسئولان مرتبط در جریان آخرین وضعیت تکمیل طرح جامع این مرکز فرهنگی قرار گرفتند.

آقای هوشیار در این بازدید ضمن تأکید بر ضرورت حل مشکلات و کمبود‌های این مجموعه عظیم گفت:پارک موزه دفاع مقدس و پارک شمیم پایداری معارض دارد که باید این معضل اساسی در اسرع وقت رفع شود.
 باید با همکاری هم معظلات طرح جامع این پروژه به همراه مشکلات ساختاری این مرکز را حل کنیم تا شاهد بهره برداری کامل این مجموعه باشیم.

 امیر دریادار عباسی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی هم با بیان اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس بهترین مکان برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود:این مجموعه گرانقدر می‌تواند بهترین مکان برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه برای عموم مردم به ویژه نوجوانان و جوانان باشد.

 افزون بر ۲۰ سال از کلنگ زنی این مجموعه سپری می‌شود، اما هنوز مشکلات عدیده و کمبود‌های دارد که باید هر چه سریعتر با رفع موانع و مشکلات بهره برداری کامل از این مجموعه محقق شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار