بازدید سرزده مدیر آموزش و پرورش مهاباد از خوابگاه‌های دانش آموزی

مدیر آموزش و پرورش مهاباد به همراه مسئولان نمایندگی خلیفان به طور سرزده از خوابگاه مدارس شبانه‌روزی بازدید کردند و از نزدیک مسائل و مشکلات را مورد بررسی قرار دادند.

کریم سلیمانی در حاشیه این بازدید گفت: خدمات ارائه شده به دانش آموزان در پیشرفت علمی آنان مؤثر است و نظارت بر کیفیت وضعیت کلی خوابگاه، امکانات رفاهی و اجتماعی آنان از ضروری‌ترین کارهاست که بطور دائم باید مورد ارزیابی قرار بگیرد.

وی گفت: حضور در مدارس شبانه‌روزی، تمرین مهارت‌های زندگی است و باید همانطور که به خانه و منزل پدری احساس تعلق داریم، به محیط با اهمیت خوابگاه نیز احساس تعلق داشته و در تمامی فعالیت‌های آن مشارکت جدی و همگانی داشته باشیم.

مدیر آموزش و پرورش مهاباد گفت: خوابگاه بهترین مکان برای تمرینهاست و اینجا محل تمرین همزیستی، تحمل یکدیگر و آموزش مهارت‌ها و بروز برخی توانایی‌ها بوده و باید در ابعاد اخلاقی، معنوی و پرورشی از فرصت بدست آمده استفاده کرد.

سلیمانی همچنین در این بازدید وضعیت کیفی و رفاهی خوابگاه‌ها و سلف سرویس را از نزدیک مورد بررسی قرار داد و بر رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی جهت صیانت از سلامت دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.