سرپرست شرکت گاز فارس از لوله‌کشی گاز داخلی بیش از ۵۰۰ خانه مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در راستای مصوبه هیات مدیره شرکت ملی گاز ایران خبر داد.

علی اکبر میدانشاهی گفت: با انعقاد تفاهم نامه تأمین اعتبار، گازکشی داخلی بیش از ۵۰۰ منزل مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان فارس در راستای سفر ریاست جمهوری و مصوبه هیات مدیره شرکت ملی گاز در سقف بودجه ۳۰ میلیارد ریال انجام خواهد شد.

او گفت: براساس تفاهم‌نامه‌ای که بین شرکت گاز استان، بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) به امضا رسید، مقرر شد بیش از ۵۰۰ خانه متعلق به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در سراسر استان در سال جاری و در سقف بودجه تعهد شده گازکشی شود.

میدانشاهی گفت: به منظور حداکثر استفاده از اعتبار تخصیصی از سازمان نظام مهندسی ساختمان، اتاق اصناف و اتحادیه تاسیسات مکانیکی دعوت شده تا با مشارکت و تعامل بتوانیم تعداد بیشتری از مددجویان عزیز را تحت پوشش این طرح قرار دهیم.

سرپرست شرکت گاز استان فارس گفت:  چشم امید به خیرین با سخاوت استان هم داریم تا کمک کنند که تعداد مددجویان تحت پوشش را افزایش دهیم.

او گفت: این تفاهم‌نامه در راستای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت گاز استان مطابق با مصوبات سفر ریاست جمهوری و ابلاغیه مصوبه هیات مدیره شرکت ملی گاز ایران منعقد شده است.

میدانشاهی گفت: براساس این تفاهم‌نامه مددجویان معرفی شده جهت اجرای گازکشی می‌بایست، فاقد سابقه اشتراک قبلی گاز باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.