مدیر کل راه آهن خراسان گفت: خدمات مهمانداری در بیشتر قطار‌های مسافربری مسیر مشهد به صورت کامل ارائه می‌شود، اما در مجموع ارائه خدمات متناسب با ظرفیت پذیرش مسافراست.

مصطفی نصیری ورگ گفت: پیش از این در حالی که ظرفیت پذیرش مسافر در قطار‌ها ۵۰ درصد بود، فعالیت مهماندار‌ها نیز به میزان ۵۰ درصد بود، اما الان که مطابق مصوبات ستاد کرونا ظرفیت فروش بلیت، ۸۰ درصد است، فعالیت و خدمات مهمانداری نیز ۸۰ درصد است.

او گفت: الان اگر یک قطار مسافربری در مسیر مشهد ۱۰ سالن داشته باشد؛ هشت سالن آن میهمان دار دارد البته اکثر قطار‌ها به جز سه یا چهار قطار، مهماندار به تعداد کامل دارند.

مدیر کل راه آهن خراسان گفت: در پیش فروش بعدی بلیت یعنی از ۱۰ اردیبهشت به بعد اگر مطابق مصوبات بالادستی فروش بلیت ۱۰۰ شود به صورت طبیعی میهمانداران نیز به شکل کامل خدمات خواهند داد.

وزیر راه از نماینده مشهد در مجلس تذکر گرفت

دیروز نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در تذکری کتبی به وزیر راه و شهرسازی از فعالیت ناقص مهمانداران در قطار‌های مسافربری در مسیر مشهد انتقاد کرد.

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در این تذکر گفت: باتوجه به اجرای طرح واکسیناسیون و کامل بودن ظرفیت قطار‌های مسافربری همچنان خدمات مهمانداری به صورت ۵۰ درصد ظرفیت ارائه می‌شود.

او گفت: در سفر‌های ریلی کنونی، ظرفیت قطار‌های مسافربری کامل است حال آن که برای هر دو سالن یک مهماندار اعزام شده است که این موضوع باعث کاهش ارائه خدمات به مسافران و زائران حضرت رضا (ع) شده است و خدمات مصوب شده و مورد نیاز مردم ارائه نمی‌شود.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.