نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: فلسطین امروز، متفاوت از گذشته است و این نشانه‌ی پیروزیِ نزدیک است.

نماینده ولی فقیه در استان در خطبه‌های نماز جمعه قزوین گفت: شرع مقدس، اجازه تسلط هیچ قومی بر مسلمانان را نداده و طبق آیات قرآن کریم، مبارزه با صهیونیسم وظیفه دینی ماست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عابدینی افزود: رژیم غاصب صهیونیستی، با خوی ددمنشانه، به دنبال تسلط بر همه سرزمین‌های اسلامی است و برای مقابله با آن‌ها باید تا حد امکان قوی بود.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: مقاومت فلسطین در مقابله با صهیونستی‌ها با دست خالی و انتفاضه‌ی سنگ آغاز شد، اما امروز سراسر محور مقاومت، از توان کافی برای بازدارندگی برخوردار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر رئیس جمهور و جمعی از وزرا به استان، ابراز امیدواری کرد با تلاش و اراده‌ی مدیران، طرح‌های نیمه‌کاره و همچنین مصوبات سفر به زودی به بهره‌برداری برسد.

برگزاری باشکوه نماز در عید بندگی، بزرگداشت مقام کارگران و معلمان، و گرامیداشت شیخ صدوق عالم و فقیه قرن چهارم، از دیگر تاکیدات امام جمعه قزوین بود.

وی در ادامه به برپایی نماز عید فطر اشاره کرد و گفت: بعد از ماه مبارک رمضان با تصفیه روح و روان نیازمند یک حرکت عبادی عظیم هستیم که اهمیت نماز عید فطر را نشان می‌دهد.

امام جمعه قزوین از مسؤولان و مدیران استان قزوین خواست تا در راه‌اندازی مصلی فاخر استان قزوین با هدف حضور بیشتر و رفاه نمازگزاران اهتمام داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار