نیرو‌های مسلح ایران حافظ امنیت، اقتدار و آرامش مردم هستند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور گفت: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی حافظ امنیت، اقتدار و آرامش مردم هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان، رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور گفت: امنیت مقوله مهمی است که در دین ما نیز به اهمیت آن اشاره شده و این مهم جایگاه ویژه‌ای در دین دارد.

وی با اشاره به اهمیت امنیت در جوامع انسانی، گفت: حضرت ابراهیم (ع) وقتی خانه کعبه را بنا کرد، اولین چیزی که از خداوند خواست این بود که شهری در آن بنا شود که مردم در آن امنیت داشته باشند و این که امنیت به عنوان اولین درخواست ابراهیم (ع) مطرح شد به خوبی گویای اهمیت امنیت است.

امام جمعه قزوین گفت: نیرو‌های مسلح حافظ امنیت، اقتدار و آرامش مردم هستند و بازوان توانمندی برای نظام به شمار می‌روند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، نیرو‌های مسلح ما در اوج قدرت قرار دارند، افزود: از روزگاری که ما توان ساخت سلاح‌ها و ابزار‌های ساده نظامی را نداشتیم به جایگاهی رسیدیم که پیشرفته‌ترین سلاح‌های روز را تولید می‌کنیم.

یک زمان تنها دارایی ما در مبارزات انقلابی، مدرسه فیضیه قم بود، اما امروز با تشکیل محور مقاومت اسلامی، مرز‌های جبهه مقاومت و با تداوم اقتدار این محور در آینده نه چندان دور، شاهد برچیده شدن بساط مستکبران از منطقه خواهیم بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در این دیدار گفت: تلاش داریم تا در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور، سلامت نیرو‌های نظامی و انتظامی را حفظ کرده و ارتقا ببخشیم.

 اصل ۱۷۲ قانون اساسی صیانت از نیرو‌های مسلح را بر دوش این سازمان قرار داده و البته کار ما تنها برخورد و رسیدگی به جرائم نیست بلکه پیشگیری را نیز به عنوان یک اصل در دستور کار قرار داده‌ایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار