مدیران و کارشناسان اقتصادی وزارت امور خارجه با توانمندی‌های تولیدی وگردشگری شهرستان دلیجان آشنا شدند.

مدیران و کارشناسان اقتصادی وزارت امور خارجه یا همان رایزن‌های اقتصادی سفارتخانه‌های ایران در خارج ازکشور درسفر به شهرستان دلیجان با توانمندی‌های تولیدی وگردشگری این شهرستان آشنا شدند.

 وحید براتی زاده فرماندار شهرستان دلیجان، در این بازدیدها از توانمندی‌های شهرستان دلیجان در حوزه های مختلف مانند صنایع الیاف، انواع عایق‌های رطوبتی و صنایع زیرمجموعه، جاذبه‌های گردشگری و زیرساخت‌های اقامتی رفاهی و گردشگری شهرستان، وجود کاروانسرا‌ها و معادن فلزات مختلف مانند مس، برای رایزنان مطالبی ارائه کرد.

یکی از شرکت‌هایی که در این سفر مورد بازدید قرار گرفت شرکت تولید فرش دلیجان بود.

قاسمی مدیر عامل این شرکت فرش در جریان این بازدید گزارشی از روند تولید در این شرکت و توانمندی‌های این شرکت در زمینه تولید انواع فرش با طراحی‌های مدرن و بروز و آمادگی جهت صادرات، به بازدیدکنندگان ارائه کرد.

این ۲۶ رایزن اقتصادی در وزارت امور خارجه با هماهنگی اتاق بازرگانی استان مرکزی به استان سفر کرده اند پیش از اعزام به محل ماموریت خود، طی دو روز از توانمندی‌های شرکت‌های مختلف در استان مرکزی بازدید کردند.

قرار است این رایزن‌های اقتصادی با ظرفیت‌های اقتصادی و حوزه‌های صنعتی و کشاورزی و خدمات مهندسی و گردشگری استان آشنایی پیدا کرده تا بتوانند در ماموریت خود به کشور‌های مختلف کار را بخوبی دنبال کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار