امام جمعه ساری گفت: دشمنان با بزرگ نمایی مشکلات، به دنبال گسترش ناامیدی در کشور هستند.

آیت الله محمدی لایینی در خطبه‌های امروز  نماز جمعه ساری، گفت: دشمنان با هجمه به طرح مردمی سازی و اصلاح یارانه‌ها و القای ناامیدی، به دنبال ایجاد تشنج در جامعه هستند.

او می‌گوید: حذف ارز ترجیحی و اصلاح پرداخت یارانه‌ها حفره فساد در کشور را مسدود می‌کند.

خطیب جمعه ساری برنامه ریزی برای فرو پاشی بنیان خانواده، با گسترش اعتیاد و طلاق، تاخیر در ازدواج جوانان و تاکید بر تک فرزندی را به عنوان سیاست دشمنان در حوزه خانواده ایرانی برشمرد.

او اجرایی کردن سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در زمیینه افزایش جمعیت را راه برون رفت کشور از سیاست‌های اشتباه کنترل جمعیت دانست.

به گفته آیت الله محمدی لایینی بر اساس برآورد‌ها در سال ۱۴۸۰ جمعیت ایران به ۳۱ میلیون نفر کاهش پیدا می‌کند که می‌توان این پرسش را مطرح کرد آیا کشور کم جمعیت می‌تواند در مقابل توطئه دشمنان ایستادگی کند؟

او از قوه قضاییه خواست علیه آن دسته از افرادی که در وزارت بهداشت، درمان و اموزش پزشکی که ماموریت بیگانه را با طرح هایی، چون تنظیم خانواده، کشور را به سمت سالمندی سوق می‌دهند اقامه دعوی کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی، گفت: این حماسه، محصول معنویت جوانان انقلابی بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار