فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان از اعزام ۲۰ دستگاه اتوبوس در قالب کاروان‌های میثاق با ولایت به مرقد مطهر امام خمینی و شرکت در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران خبر داد.

سرهنگ پاسدار کریم اکبری با تبریک دهه کرامت میلاد با سعادت امام رضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: کاروان میثاق با ولایت از کاشان به منظور تجدید میثاق با امام و شهدا و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی به حرم امام خمینی (ره) اعزام می‌شود.

او می‌گوید: اجرای مراسم سالگرد شهیدان ۱۵ خرداد سال ۴۲ و علی محمد قدیرزاده تنها شهید کاشانی ۱۵ خرداد سال ۴۲ در استان اصفهان در پارک شهید قدیرزاده از مهمترین برنامه‌های سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در شهرستان کاشان است.

به گفته او، برگزاری مراسم متعدد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و یادواره شهدا در کاشان و شهر‌های تابعه، روستای آزران و باریکرسف با سخنرانی شخصیت‌های کشوری نیز برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: تمام اهداف ما در مسیر گام دوم انقلاب در راستای تحقق فرمایشات و گفتمان امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب با پشتیبانی ملت محکم و استوار ایران است که همیشه پای کار انقلاب ایستاده‌اند.

سرهنگ پاسدار اکبری گفت: تا زمانی که اندیشه‌های امام خمینی (ره)، حرکت، نشاط و‌امید زنده است جهاد و مبارزه نیز در مسیر انقلاب اسلامی نیز با شدت و قدرت تا رسیدن به ظهور ادامه خواهد داشت.

او می‌گوید: به فرمایش رهبر معظم انقلاب، امام خمینی (ره) علاوه بر اینکه به اسلام عزت بخشید و پرچم قرآن را در جهان به اهتزاز درآورد، ملت ایران را نیز از ظلم و ستم بیگانگان نجات داد و به آن‌ها شخصیت و خودباوری بخشید.

به گفته او، معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران ندای استقلال و آزادی را در سراسر جهان طنین انداز و برای ملل جهان امید آفرینی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.