برگزاری کنگره یادبود شهدای شهرستان تویسرکان پنجم مرداد

فرماندار تویسرکان گفت: کنگره یابود شهدای این شهرستان روز پنجم مرداد و همزمان با سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد و روز تویسرکان برگزار می‌شود.

 حسین افشاری در جلسه هماهنگی کمیته‌های شهرستانی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان،گفت: در شرایطی برای برگزاری دومین کنگره ۸۰۰۰ شهید استان همدان برنامه ریزی می‌کنیم که در کنگره اول سرداربزرگ وحبیب سپاه، سردار شهید همدانی توانست با فعالیت چشمگیر خود این کنگره را در سطح عالی و تاثیر گذار برگزار کند که جا دارد پس از شهادت ایشان، در دومین کنگره توجه ویژه‌ای نسبت به مقام این شهید بزرگوار انجام شود.

او گفت: در شهرستان تویسرکان ۱۲ کمیته برای برگزاری کنگره شهدای شهرستان تشکیل شده که هفت کمیته فعالیت مناسبی طبق یرنامه دارند و پنج کمیته دیگر نیز باید برنامه‌های خود به روز کرده و با تلاش مضاعف خود را با برنامه کنگره هماهنگ کنند.

 فرماندار تویسرکان گفت: شهرستان تویسرکان با سبقه و پیشینه‌ای که دارد همواره در برگزاری آیین‌ها و یادبود شهدا، جز شهرستان‌های پیشتاز استان همدان بوده و با همت و اهتمامی که مدیران از خود نشان می‌دهند این بار نیز همایشی در خور شأن و منزلت شهدا برگزار خواهند کرد.

افشاری ا اشاره به اینکه کنگره شهدا باید در متن زندگی مردم ظهور و بروز داشته باشد، گفت: این کنگره از این نظر حائز اهمیت است که سیره شهدا را به نسل جوان و نوجوان که اطلاع کافی از آن همه رشادت‌ها و ایثارگری‌ها ندارند معرفی می‌کند.

افشاری در ادامه از برگزاری کنگره شهدای این شهرستان همزمان با سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد خبر داد و اظهار داشت: شهرستان تویسرکان ۷۵۰ شهید در راه نظام جمهوری اسلامی تقدیم کرده است که سعی داریم به یاد شهدا، ۷۵۰ خدمت ماندگار را در راستای این کنگره نام گذاری، افتتاح و بهره‌برداری کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان تویسرکان طرح سپاس را اقدامی ارزشمند توصیف کرد که توسط کنگره هشت هزار شهید استان همدان ارایه شده و طبق آن مسولان به دیدار ۷۵۰ خانواده شهید شهرستان تویسرکان خواهند رفت.

او خواستار استفاده از ظرفیت بانوان خانه دار در بیان سیاست‌های این کنگره شد و گفت: معمولاً در اغلب برنامه‌ها بیشتر بانوان شاغل ادارات مد نظر قرار می‌گیرد و این درحالی است که عمده بانوان جامعه را خانم‌های خانه‌دار تشکیل می‌دهند.

شهرستان تویسرکان از توابع استان همدان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار