معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان از آغاز پویش «کاغذ مهربانی» در قالب جمع آوری کتب درسی و دفاتر دانش آموزان همزمان با سراسر کشور خبرداد.

طیب سالاروندیان گفت: رونمایی از این طرح به صورت نمادین در روز سه شنبه ۲۴ خرداد ماه از ساعت ۱۱ تا ۱۲ با حضور مسئولین استانی، معلمان، اولیاء و دانش آموزان یکی از مدارس شهرستان سنندج برگزار خواهد شد.

او می گوید: این پویش با هدف صیانت از محیط زیست و تجهیز کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های مدارس و نوعی تمرین دانش آموزان برای مشارکت در مدرسه سازی و تجهیز مدارس است و قدم برداشتن در مسیر خیر و اهتمام به فرهنگ اقدام خیرخواهانه می‌باشد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه بازه زمانی پویش از تاریخ ۱۵خرداد ماه لغایت ۳۰ شهریور ماه می‌باشد؛ بر فرهنگ سازی و اطلاع رسانی این طرح از طریق صدا وسیمای استان تاکید کرد.

سالاروندیان با اشاره به اینکه جمع آوری کتب و دفاتر و دریافت مبلغ فروش از طریق مدرسه بدون مداخله وزارتخانه و استان‌ها انجام می‌شود؛ گفت: کل مبلغ حاصل از فروش کتب و دفاتر باید به مدرسه بازگردانده شود.

او در خصوص سنجش آغازین مهرماه از دانش آموزان گفت: ضرورتی به داشتن کتاب‌های درسی نمی‌باشد و معلمان باید در ۱۵ روز اول سال تحصیلی محتوای درس سال گذشت را مرور نموده و همچنین از طریق فیلم‌های آموزشی و درسنامه‌هایی که در سامانه شاد وجود دارد می‌توانند محتوای درسی را مرور نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.