کمیته رسیدگی به امور اسرای فلسطین اعلام کرد رژیم صهیونیستی از اوایل سال جاری میلادی تاکنون ۴۵۰ کودک فلسطینی را بازداشت کرده است.

به گزارش پایگاه اینترنتی عرب ۴۸، کمیته اسرای فلسطین در گزارشی افزود رژیم صهیونیستی در شش ماهه نخست امسال ۴۵۰ کودک فلسطینی را بازداشت کرده است که ۳۵۳ نفر از آنان را کودکان قدس اشغالی تشکیل می‌دهند که معادل ۷۸ درصد از مجموع کودکان بازداشت شده است.

در این گزارش آمده است که هنوز ۱۷۰ کودک فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی به سر می‌برند و ده‌ها نفر دیگر نیز از سن کودکی رد شدند، اما همچنان در اسارت به سر می‌برند و شاخص‌ترین آنان اسیر احمد مناصره است.

بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی از بازداشت کودکان به مثابه نخستین ابزار و برای طولانی‌ترین زمان ممکن بهره برداری می‌کند و به هیچ عنوان رعایت سن و سال و ضعف قدرت جسمانی شان را نمی‌کند. از سوی دیگر صهیونیست‌ها این کودکان را از ابتدایی‌ترین حقوق اساسی و انسانی محروم می‌کنند.

در این گزارش آمده است صهیونیست‌ها شبانه به منازل فلسطینیان یورش می‌برند و کودکانشان را بازداشت و رعب و وحشت ایجاد می‌کنند. صهیونیست‌ها همچنین کودکان را در شرایط بسیار سخت در بازداشتگاه‌ها و زندان‌ها محبوس می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار