قناعت گفت: ۱۰ مصوبه از جمع مصوبات سفر شهرستانی به فردوس به نتیجه رسیده است.

استاندار خراسان جنوبی در جلسه دیدار امام جمعه، فرماندار، شهردار و جمعی از معتمدین شهرستان فردوس گفت: در سایه همدلی و اتحاد، مشکلات منطقه بهتر و سریع‌تر مرتفع می‌شوند.

او با اشاره به مصوبات نخستین سفر شهرستانی خود به فردوس گفت: فردوس، مقصد سومین سفر شهرستانی بود.

قناعت گفت: این سفر برای رفع مشکلات شهرستان فردوس، ۱۲ مصوبه به همراه داشت که به گزارش فرماندار، ۱۰ مورد آن به نتیجه رسیده و ۲ مورد در دست پیگیری است.

استاندار خراسان جنوبی به مطالبات مردمی در شهرستان فردوس اشاره کرد و گفت: بخشی از این مطالبات در سفر‌های بعدی که به صورت رسمی یا موردی صورت خواهد گرفت، در دستور کار قرار می‌گیرد و برای رفع آن‌ها برنامه ریزی خواهیم کرد.

او با ذکر این نکته که از مشکل کارخانه آرد شهرستان مطلع است و برای کمک به رونق تولید در این واحد پیگیری‌هایی هم شده، گفت: تخصیص مبلغ ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به این واحد تولیدی از جمله اقدامات انجام شده است.

قناعت گفت: کارخانه‌های آرد استان، با یک سوم ظرفیت کار می‌کنند و لذا باید برای رونق بیشتر در این واحدها کمک کنیم و اجازه ندهیم به خاطر تحولات جهانی و ملی زمین بخورند.


بیشتر بخوانید


استاندار خراسان جنوبی جهادی بودن مدیران و کارکردن با جدیت آن‌ها برای رفع مشکلات و اتمام طرح های نیمه تمام را که به عنوان مطالبات مردمی در جلسه مطرح شد، بجا عنوان کرد و گفت: وظیفه ما این است که جز نوکری برای مردم را در دستور کار نداشته باشیم.

او گفت: وقتی رئیس دولت و اولین فرد قوه مجریه تمام وقت خود را برای مردم هزینه می‌کند، به دل جامعه می‌رود و به صورت رودررو و در کنار مردم مسائل را پیگیری می‌کند، ما هم به عنوان نمایندگان این دولت، تکلیفی جز این نداریم که دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم.

در این جلسه به برخی از ظرفیت‌های شهرستان فردوس از جمله معدن با ذخیره ۱۰ میلیون تُن مس، کارخانه منیزیم به عنوان تنها واحد فرآوری ایران و خاورمیانه و قنات بلده اشاره و موضوع تکمیل مجتمع آبرسانی عشایر، شبکه جمع آوری و تصفیه خانه فاضلاب به عنوان بخشی از مطالبات مردم مطرح شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.