معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: نخستین عمل جراحی دندانپزشکی تحت بیهوشی در بیمارستان فوق تخصصی علی ابن ابی طالب (ع) زاهدان با موفقیت انجام شد.

دکتر علی خواجه گفت:دندانپزشکی تحت بیهوشی برای افرادی که با شرایط بی‌حسی موضعی امکان دریافت خدمات دندانپزشکی را ندارند قابل ارائه است   و کودکان زیر چهار سال، معلولان و افراد کم‌توان ذهنی، بیماران خاص و افراد مبتلا به اختلالات اضطرابی جزو مهمترین افرادی هستند که می‌توانند با نظر و تشخیص تیم درمان از این خدمت ارزشمند استفاده کنند.

او گفت: نخستین بیماری که در بیمارستان علی ابن ابی طالب(ع) زاهدان خدمت دندانپزشکی تحت بیهوشی را دریافت کرد بیمار ۲۰ ساله مبتلا به فلج مغزی (CP) بود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با تامین نیروی انسانی متخصص و تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز از این پس امکان ارائه این خدمت با تعرفه دولتی در این بیمارستان فراهم شده است.

او  از تیم جراحی دندانپزشکی بیمارستان شامل فلوشیپ دندانپزشکی بیمارستانی، دکتر شیرین سراوانی، همکار دندانپزشک عمومی دکتر سجاد اوکاتی و دستیار تخصصی رشته بیهوشی دکتر نارویی از همکاری صمیمانه تمامی کادر درمان و کسانی که در کسب این موفقیت و تکمیل چرخه درمان در بیمارستان نقش داشته‌اند تقدیر کرد.

رییس بیمارستان علی ابن ابی طالب(ع) نیز در این‌باره گفت: والدین و خانواده هایی که متقاضی استفاده از این خدمت برای درمان مشکلات دندانپزشکی فرزندان خردسال و یا بیماران خود هستند می توانند جهت دریافت مشاوره اولیه به کلینیک دندانپزشکی بیمارستان مراجعه نمایند.

دکتر امیر گرگیج گفت: خانواده بیماران متقاضی استفاده از این خدمت می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری در ساعات اداری با شماره تلفن‌های ۳۳۲۹۵۵۷۰ الی ۸۰ ، داخلی ۱۷۷۲ تماس حاصل کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار