سردار سلامی گفت: امروز دشمن افسرده و پژمرده از تعقیب اهداف خود، به مشتی خائن به کشور و ملت پناه آورده است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در اجلاسیه کنگره ملی شهدای عشایر کشور گفت: امروز دشمن افسرده و پژمرده از تعقیب اهداف خود، اما در عین حال زخمی و با کینه‌ای عمیق، به مشتی خائن به کشور و ملت پناه آورده است.

سردار سلامی گفت: امروز دشمن ناتوان و افسرده از تعقیب اهداف خود و سرگردان بدنبال راهی برای خروج است.

به گفته  وی دشمنان ناتوان از تعقیب اهداف خود هستند و هر جا ما با دشمنان مواجه شدیدم آن‌ها کسانی بودند که باید عقب می‌نشستند.

سلامی می گوید تاریخ این کشور سرشار از پیروزی است، ایران با دست خالی توانست منطق انقلاب را در جان گسترش دهد و در مقابل دشمنان اینچنین صف ارایی کند و قامت خویش را برافرازد و منطق خود را بر جهان جاری کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن باورش نمی‌شد که ملت ایران ۴۴ سال در مبارزه جهانی اینچنین مقاومت کند و پس از ده‌ها سال برای تجلیل از حماسه آفرینان اینچنین جمع شوند.

سردار سلامی می گوید: شما عشایردر دوران طاغوت و دوران انقلاب اسلامی همواره در خطوط مقدم مبارزه با استبدا و استکبار بودید و جزو اولین گروه‌های بودید که با ولایت بیعت کردید و تا امروز هم ایستاده اید.


بیشتر بخوانید


به گفته سردار سلامی، ان‌ها فکرمی کردند می‌توانند قلب‌های مردم ما در کنترل بگیرند و مردم را در نظامی که با صد‌ها هزار شهید حفظ کرده اند جدا کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این راهی برای دل خوش کردن شما و ملت نیست واضح سخن می‌گویم دشمنان در حال شکست هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار