مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: در سه ماه نخست امسال متخلفان حوزه کالا و خدمات در استان در واحد‌های اجرای احکام به پرداخت حدود پنج هزار و ۱۴۳ میلیارد ریال جریمه محکوم شدند.

آقای حضرتی گفت: جریمه پنج هزار و ۱۴۳ میلیارد ریالی به دنبال رسیدگی و مختومه شدن چهار هزار و ۹۶۸ پرونده تخلف از سوی واحد‌های اجرای احکام در این حوزه صادر شده است.

 در این مدت پنج هزار و ۷۲ پرونده تخلف در حوزه کالا و خدمات به واحد‌های اجرای احکام وارد شده است و روند رسیدگی به ۳۰۸ پرونده تخلف در این حوزه نیز ادامه دارد.

در حوزه قاچاق کالا و ارز نیز به دنبال رسیدگی و مختومه شدن یک هزار و ۹ پرونده تخلف برای متخلفان در این حوزه حدود یک هزار و ۵۳۱ میلیارد ریال جریمه صادر شده است.

طی این مدت یک هزار و ۸۲ پرونده تخلف در حوزه قاچاق کالا و ارز به واحد‌های اجرای احکام استان وارد شده و هم اکنون رسیدگی به ۲۵۹ پرونده تخلف در این حوزه در جریان است.

وی با بیان اینکه در سه ماه نخست امسال ۲۵۴ پرونده تخلف در حوزه بهداشت، دارو و درمان رسیدگی و مختومه شد، گفت: به دنبال رسیدگی به این پرونده‌ها برای متخلفان حدود سه میلیارد و ۱۶۹ میلیون ریال جریمه صادر شده است.

در این مدت ۲۵۴ پرونده تخلف در حوزه بهداشت، دارو و درمان به واحد‌های اجرای احکام استان وارد شده و هم اکنون رسیدگی به ۱۱ پرونده تخلف در جریان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.